Η ελευθερία του λόγου.

Τες τελευταίες μέρες πιάννω πολλά email τζιαι invitations για κάτι γκρούπ στο Facebook, του στύλ «Καταδικάζουμε τα ανώνυμα σχόλια κατα τις ζωής» κ.λ.π.

Εν κάμνω join γκρούπ στο Facebook, εκτός τζιαι αν είναι πράγματι γκρούπ. Το «Με άφησες και πήγες να πηδήξεις την καλύτερη μου φίλη και τώρα ήρθες πίσω την ώρα που χόρευα στο κλάμπ να μου πείς ότι έχω ωραίο κώλο» έννεν γκρούπ. Ετοιμάζω ένα post για ηλίθια γκρούπ στο Facebook, stay tuned.

Εν πάσει περιπτώση, θέλω να συμπληρώσω το προηγούμενο μου post τζιαι να ξεκαθαρίσω κάποιες που τες απόψεις μου.

Εν είμαι υπέρ της καταπίεσης του ελεύθερου λόγου. Ουτε συμφωνώ με το να στερείτε κάποιος το δικαίωμα της έκφρασης της άποψης του. Ο καθένας μπορεί να πέι ότι θέλει, ότι του κατεβεί, ότι πιστεύκει. Τούτη εν βάση της δημοκρατίας.

Τζείνο που πρέπει να αγνοούμε, εν τζιαι το δικαίωμα ούλλων των ανθρώπων να κρίνουν, να αντιδράσουν, να προσβαλτούν τζιαι να προσπαθήσουν να προστατέψουν την αξιοπρέπεια τους, αν θέλουν.

Για παράδειγμα.

Εγώ φκαίννω τζιαι λαλώ ότι ο Κωστής που τα κάζια, εν πούστης τζιαι ότι πρέπει να τον κρεμμάσουμε στην πλατεία του χωρκού τζιαι να ρέσσουμεν ούλλοι να του φτήννουμε. Λαλώ το μια φορά, ο Κωστής παίζει πελλό τζιαι εν μου διά σημασία. Λαλώ το δεύτερη, τρίτη φορά τζιαι καταλήγω να το λαλώ ούλλη μέρα τζιαι ούλλη νύχτα όπου κάτσω τζιαι όπου βρεθώ.

Ο Κωστής που λέτε, στα πολλά νευριάζει τζιαι πάει στον δικηγόρο του. Ο δικηγόρος του λαλεί του, να του κάμουμε μια αγωγή να φέρει τα μίλια του. Τζιαι έτσι γίνεται.

Σε τούτη την ιστορία, ποιός φταίει; Ποίος το παρατραβά;

Θωρείτε φίμωμα ή καταπάτηση της ελευθερίας του λόγου;

Εν το ίδιο πράμα που εγίνηκε τζιαι στην υπόθεση του CW.

Επειδή δηλαδή εν μπλόγκερ, σημαίνει πιάννει αμνηστία τζιαι εν δικαιούται να τους τα κνίσει κανένας;

Φυσικά τζιαι όχι. Εν τζεινο που εξαναείπα, αμα προσβάλλεις κάποιον, δεν προσβάλλεις την οθόνη του κομπιούτερ του, αλλα τον ίδιο. Η ελευθερία κάποιου, σταματά τζιαμέ που ξεκινά η ελευθερία του άλλου.

Για να συνοψίσω αρχικά, η ευθιξία ανοίκει στες ελευθερίες του ατόμου, όπως τζιαι η ελευθερία της έκφρασης. Η ίδια λογική που διά το δικαίωμα σε κάποιον να λαλεί ότι θέλει, διά τζιαι σε κάποιον άλλο το δικαίωμα να αντιδρά στα λεγόμενα του προηγούμενου.

Με βάση τα πιο πάνω, ουδέν μεμπτόν στην υπόθεση του Christofias-watch.

Είπεν τους κανένας να μεν γράφουν;

Ανάγκασε τους κανένας να κλείσουν το μπλόγκ τους;

Όι, φυσικά.

Η ελευθερία του λόγου, αφήνει σε υπόλογο των απόψεων σου. Οι μεγαλύτεροι ιδεαλιστές τζιαι επαναστάτες, εσταθήκαν πίσω που τα λεγόμενα τους τζιαι εν εζητήσαν που κανένα να μεν τους κρίνει ή να μεν ασχοληθεί με το τί λαλούν. Χάρην λόγου δηλαδή το παράδειγμα. Καμία σχέση δεν έσιει ο Ξενής τζιαι το μπλόγκ του με ιδεαλιστές τζιαι επαναστάτες, μη κακό του κόσμου δηλαδή.

Αφου το εξεκαθαρίσαμε τούτο, πάμε πάρακατω.

Η ιστορία με την αστυνομία πίννει νάκκο νερό η αλήθκεια ένει. Δηλαδή, έννεν με το IP που τον ήβραν. Εδήσαν οι μπάτσοι σιοινί τζιαι ότι γίνει «Ήβραμεν τον που το IP του».

Εν θα κάτσω να εξηγήσω τί εν το IP τζιαι γιατί μπορεί να υποδηλώσει την τοποθεσία κάποιου υπολογιστή. Το μόνο που χρειάζεται να ξέρει κάποιος εν ότι δεν μπορείς να μάθεις το IP κάποιου εκτός τζιαι αν σου το «πεί», είτε ξέρωντας ότι σου το λαλεί, είτε μη ξέρωντας.

Με λλία λόγια, οι μόνοι που μπορούν να ξέρουν ότι ο Ξενής εν ο ιδιοκτήτης του Christofias-watch εν ο ίδιος ο Ξενής τζιαι το Google, λόγω του ότι το μπλόγκ του εν πάνω στο blogspot, που ανοίκει στην Google. Ούτε η Cyta μπορεί να ξέρει, ούτε οι μπάτσοι, ούτε κανένας άλλος. Τον παρέα εδώκαν τον που μέσα, τούτο εν σίουρο.

Ξεπερνώντας το τζιαι τούτο.

Εν ξέρω αν δικαιούται η αστυνομία να του κατάσχει τον υπολογιστή του. Για μένα τούτο εν λάθος τζιαι στο κάτω, κάτω αχρείαστο. Τι εννα έβρουν πάνω στο PC του; Αφού εν ούλλα μες το μπλόγκ.

Συνεχίζω να θεωρώ ότι η αστυνομία εν κάμνει σωστά την δουλεία της τζιαι ότι εν που τα νήσια ως την κουρία διεφθαρμένο σώμα. Επειδή εν έτσι όμως, εν σημαίνει ότι τζιαι ο Ξενής εν λαικός ήρωας επειδή τον ανακρίναν.

Αν με ρωτάτε εμένα, τούτο ούλλο που εγίνηκε παραπάνω ώθηση τους έδωκε παρά κάτι άλλο. Επιάσαν την δημοσιότητα που εγυρεύκαν τζιαι ήβρεν ευκαιρία ο κάθε πολιτικάντης να φκεί να κάμει δήλωση. Ως τζι’ ο Λιλλήκκας έκαμε δήλωση για το CW. Έχουν newsletter ο Λιλλήκας, ο Νικόλας, ο Κουλίας τζιαι οι λοιποί τζιαι άμα παιχτεί καμιά φάση με δηλώσεις, ενημερώνουνται ούλλοι τζιαι βουρούν στα κανάλια.

Εν πάσει περιπτώση. Οι απόψεις μου τούτες ένει. Έπιασα τζιαι σχόλια που διαφωνούν μαζί μου, εθκιάβασα τζιαι αγανακτισμένα ποστ. Το θέμα εν ότι οι παραπάνω εν εκαταλάβαν τι ακριβώς επαίχτην τζιαι απλά εβουρήσαν να αντιδράσουν. Κάποιοι επειδή ενιώσαν ότι θίγουνται οι ιδεές του CW, κάποιοι επειδή ενιώσαν ότι θίγουνται οι βασικές αξίες της ελευθερίας του λόγου.

Όπως τζιαι να έσιει το πράμα, η ζωή συνεχίζεται, όποιος έσιει παράπονο, ας μου κινήσει τζιαι εμένα αγωγή.

Tags: , ,

9 comments

  1. Το «πρόβλημα» όμως έγγειται στο γεγονός ότι ο Ξενής τζιαι ο κάθε Ξενής εν εκαλέστηκε σε ανάκριση τζιαι εν του εκατασχεσαν τους υπολογιστές του επειδή εν ένα τυπούι που ξιτιμάζει τζιαι επαναλαμβάνει τα ίδια πράματα δημιουργώντας καθεστώς πνευματικής τρομοκρατίας τζιαι τραμπουκισμού σαν τον Κωστή που τα κάζια που έδωκες σαν παράδειγμα, αλλά επειδή τα σχόλια στο μπλοκ του (δλδ σχόλια που ο Ξενής ΔΕΝ έκαμε – αν δεχτούμε ότι άλλος Ξενής άλλος Ρήγας) εθίξαν ένα δημοσιογράφο.

    Αν η αγωγή ήταν για εξύβριση, για δημιουργεία κλίματος μίσους μπλά μπλά μπλά, με γεια τους με χαρά τους, ο κάθε τραμπούκος του διαδικτύου που κρύφκεται πίσω που την ανωνυμία του θα έπρεπε ναι να έρτει αντιμέτωπος με τες συνέπειες των ξιτιμασιών του. Τούτο όμως φοούμαι ότι εν άλλο πράμα τζιαι όιτι απλά τούτη τη φορά έτυχε να κτυπήσει στα σωστά άτομα.. πολλά εύκολα μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ

    Εννοείται ότι εν υπερασπίζομαι τα κοπέλια του CW τζιαι σε καμία περίπτωση εν θεωρώ τον Ξ ήρωα. Οι κατηγορίες όμως εν έπρεπε να ήταν τούτες για να στέκει η υπόθεση. Εν πολλά ανάλογη η υπόθεση τούτη με το blogme.gr που εκδικάζεται τωρά επειδή είσιε aggregator που συμπεριλάμβανε ένα blog που εξιτίμαζε κάποιον.

    Δυστυχώς τα κοπέλια του CW εν λογοδοτούν για την ασυδοσία τζιαι τον τραμπουκισμό τους, απλά εππέσαν θύμα της ανικανότητας της αστυνομίας να κάμει case (στην προκειμένη να εύρει τον Ρήγα που όντως το σχόλιο του ήταν απειλή για τη ζωή του Δρουσιώτη).

    ΑπάντησηΑπάντηση
  2. Έσιεις δίκαιο τζιαι δεν αντιλέγω.
    Το θέμα εν όμως, εν τζιαι μόνο σε τζείνο το σχόλιο του ανώνυμου που γίνονται τέθκοιες αναφορές.
    Υπάρχουν αρκετά ποστ που μπορεί κάποιος να τα θεωρήσει προσβλητικά, τζιαι με παρόμοιο (να μεν πω πανομοιότυπο) ύφος με το συγκεκριμένο comment.
    Συμφωνώ όμως ότι η αστυνομία εν ανίκανη να κάμει case τζιαι ότι το συγκεκριμένο θέμα μπορεί τζιαι να γυρίσει εναντίον ούλλων μας.
    Ξέρω γω ρε φίλε..

    ΑπάντησηΑπάντηση
  3. Απλά έθελα να επισημάνω -ξανά- κάτι στο οποίο εν βλέπω να γίνεται ιδιαίτερη αναφορά. Τα παραπάνω πράματα κρύφκουν πίσω τους μια σκοπιμότητα. Ο λόγος που έκαμεν τούτη την κίνηση η αστυνομία εν γιατί (εκμεταλλευόμενη την καταγγελία του Δρουσιώτη) προσπαθεί να αποδείξει ότι απειλήθηκε η ζωή κάποιου μέσω μπλογκ και η επέμβαση της ήταν καθοριστική για την προστασία ενός πολίτη. Άπλά και μόνο για να δείξει την αναγκαιότητα της παρακολούθησης τηλεφωνικών συνδιαλέξεων και ηλεκτρονικών δεδομένων των χρηστών του ίντερνετ χωρίς την έγκριση του Δικαστηρίου, πριν την επόμενη ψηφοφορία στη Βουλή για τον «περί της Τέταρτης Τροποποίησης του Συντάγματος Νόμο (Ν. 109/99)» που προνοεί ακριβώς αυτό. Το θέμα εν έχει να κάμει ούτε με τον Ξενή, ούτε με τον Δρουσιώτη, ούτε με δεξιούς και αριστερούς. Εν απλά παιχνιδάκι της αστυνομίας για να περάσει νομοθεσία που θα την ενισχύσει.

    ΑπάντησηΑπάντηση
  4. Δεν είμαι σίγουρη αν τα πράγματα έχουν όπως λέει ο/η προηγούμενος/η φίλος/η.
    Οι απειλές εναντίον του Δρουσιώτη άρχισαν πολύ παλαιότερα από διάφορους κύκλους, είναι χρόνια στοχοποιημένος ο Δρουσιώτης,ξέρουμε τους λόγους. Δεν είναι καθόλου λίγο να ανοιγεις π.χ την ΕΤ1 και να βλέπεις κάθε λίγο και λιγάκι κάποιον που με βάση στοιχεία, απομυθοποιεί τα παραμύθια που σε κρατούν σε μια εξουσία εδώ και χρόνια.

    Ο Δρουσίωτης δεν στοχοποιήθηκε επειδή είναι αριστερός αλλά για τα βιβλία του. Αυτό πως ονομάζεται άραγε σε σχέση με την ελευθερία του λόγου; Μην λέτε αλήθειες ή μην ΄κάνετε ερευνητική δουλειά γιατί θα χάσω ψήφους; Μήπως έτσι λέγεται;

    Ο πρώτος που θα έπρεπε να διαμαρτυρηθεί για αυτή την κατάσταση θα ήταν μια ερευνητική/ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά πούντην; δεν ήταν ένας καυκάς μεταξύ ενός φασίστα και ενός αριστερού έτσι στο γενικό και άσχετο.άρα,
    όσον αφορά την ελευθερία του λόγου για μένα εδώ μπαινει ενα θέμα πολλά σοβαρό: ο εκφοβισμός απέναντι στην αλήθεια ή έστω στην έρευνα όταν δεν μας συμφέρει.

    Δεν μπορούμε να τοποθετούμαστε για ένα θέμα αρχίζοντας από μια γενική και αφηρημένη αρχή. π.χ ελευθερία. Ναι αλλά ήταν από ποίον η επίθεση, με ποιά μέσα και εναντίον ποιου στοχου.

    Είναι λάθος να γενικευεται το θέμα και να μπαίνουμε σε ένα πανικό λλίον κουτσομπολίστικου στύλ, ουουου βουράτε κορούες τζαι εν θα μπορώ να λαλώ για το Μο τζαι το Ζοο που το μπλογκ μου!

    Επίσης ενω βρίσκω πολύ άμεση και σωστή την τοποθέτηση σου Joshoua νομίζω προς το τέλος υπάρχει μια αντίφαση, ότι δηλαδή όσοι αντιδράσαμε τους δώσαμε τώρα μια ώθηση.
    Η μη αντίδραση δεν περνά με τουτους τους τύπους. Επειδή από τη φύση τους είναι θρασύδειλοι, λόγω υπερμεγεθών φαντασιώσεων, ώσπου σιωπάς παραπάνω αρρωστούν τζαι θέλουν ψυχίατρο.
    Ας αντιδράσουν! Η αντίδραση βοηθά πάντα αμφότερες τις αντιλήψεις να ξεκαθαρίσουν με τα δεδομένα τους.

    ΑπάντησηΑπάντηση
  5. Δεν είμαι κκομπιουτεράς αλλά υπάρχει ακόμα ένας τρόπος να βρουν το IP εκείνου που χρησιμοποιεί το blogger profile της συγκεκριμένης σελίδας: αν άφησε σχόλια αλλού.
    Στο δικό μου ιστολόγιο της wordpress μπορώ να βλέπω το IP όποιου μου αφήσει σχόλια, έστω και αν δεν αφήσει άλλα στοιχεία. Υποθέτω δουλεύει και ο blogger με παρόμοιο τρόπο.

    ΑπάντησηΑπάντηση
  6. @strovoliotis: Εν καλά που το καταλαβαίνεις. Όμως ακόμα τζιαι σε τούτη την περίπτωση, το IP του σχολιαστή ξέρει το ο administrator της σελίδας, όχι η Cyta ούτε η αστυνομία. Οπόταν για να τον έβρουν πρέπει να τον δώκει ο administrator σωστά;
    Αν έσιει κανένα που εσκέφτηκε κάτι που εν εσκέφτηκα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, να μας διαφωτίσει. Τζιαι εγώ εν βάση εμπειρίας που μιλώ.

    ΑπάντησηΑπάντηση
  7. reading your blog, along with a few other makes me think that there’s still hope 🙂
    I look forward to the »ηλίθια γκρούπ στο Facebook » post.

    ΑπάντησηΑπάντηση
  8. @Joshua

    Νομίζω οι του ΑΚΕΛ … αντί να πουν με τ’ όνομα τους τζείνο που εν γνωστό εδώ και πολύ καιρό… αποφεύγουν την πολιτική σύγκρουση (μπορεί να ονειρεύκουνται συνεργασίες στο μέλλον) ….τζιαι αφήνουν ή ακόμη προτρέπουν τον άτσαλο τρόπο της αστυνομικής διερεύνησης.

    Εξ όσν καταλάβω, σε ένα ΠιΣι μπορείς ουσιαστικά να βρεις ότι έχει χτυπηθεί στο πληκτρολόγιο και ότι φόρμες σχολιασμού ή άλλου είδους εσυμπλήρωσες … ακόμα και αν ο χρήστης του διαγράφει τα περιεχόμενα φακέλων όπως History, Temprorary Internet Files, etc … δεδομένου ότι είσαι ειδικός και ο χρήστης δεν έχει εφαρμόσει κάποιο προηγμένο πρόγραμμα καθαρισμού (όχι τούτα τα απλά που κατεβάζουμε όλοι μας).

    Έπομένως, μάλλον αυτό που ψάχνουν είναι το αν ο σχολιαστής και ο διαχειριστής ταυτίζονται μέσω του ίδιου του Πισι.

    Ανέκαθεν είχα την άποψη ότι οι διαχειριστές του Δημήτριου Παρατηρητές εγράφαν με πολλαπλά ψευδώνυμα για να πομπάρουν τις διαμάχες και να παρουσιάσουν πλειοψηφικό ρεύμα. Ασήμαντο.

    Η πραγματική απειλή δεν είναι που το σχόλιο το ίδιο αλλά που το κλίμα που επιδιώκουν και οι Δημήτριου Παρατηρητές και οι πολιτικοί τους μέντορες, το ότι ήδη υπήρξαμν θύματα εν νομίζω να χρειάζεται να σου το εξηγήσω.

    Οι δε κλαμένοι για την ελευθερία της έκφρασης βουλευτές… να δούμε τι νόμους θα ψηφίσουν αύριο-μεθαύριο…

    Το πιο ανησυχητικό για μένα είναι που οδεύουμε πίσω στη δεκαετία του 80 με κλίμα προεδρίας Κυπριανού και το ΑΚΕΛ κάμνει ότι μπορεί για να τους τανίσει. Θα αντιδρά μόνο άν «τις φαν» δικοί του αλλά ταυτόχρονα θα εκμεταλλεύεται την παρουσία του «εχθρού» για σκοπούς περιχαράκωσης.

    (Θκιάβασε το χτεσινό άρθρο του Στόγια στο Πολίτη, 5 παραγράφοι, όλος μας ο Κόσμος )

    Περαστικά μας…

    ΑπάντησηΑπάντηση
  9. Hello,

    Really nice data, thanks for sharing.
    I personally would like to put your text on my site, if it is allowed?
    Hope you’ll have great articles like this again.

    thanks for sharing this info!!

    Patricia

    ΑπάντησηΑπάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *